Kundeservice

Min ordre er ikke nået frem?

Hvis din ordre ikke er nået frem før jul skyldes det desværre en pakke fejl eller en fejl hos PostNord. 99,9% af alle ordre er leveret inden jul, og skal blot afhentes i nærmeste pakkeshop. Her får man besked via SMS eller email om afhentning. Hvis der er sket en fejl, så bliver din betaling selvfølgelig fuldt refunderet.

Jeg har et andet spørgsmål

Så bedes du sende en email til kundeservice@julefolk.dk – dog skal du være opmærksom på at der kan være svartider på op til 1-2 uger pga jul og nytår.

Jeg vil gerne returnere min ordre

Hvis du vil returnere din ordre så skal du blot følge guiden på følgende link:
https://julefolk.dk/refundering-returnering/

eCommerce Green Nordic ApS

Adresse:
Julefolk.dk
2730 Herlev
Marielundvej 30
OBS: Denne adresse er IKKE en besøgsadresse. Der tilbydes INGEN kundeservice på stedet, og det er ikke muligt at afhente varer eller have nogen form for kundekontakt her. Adressen bruges udelukkende som et lagerhotel.


OBS: Længere der opleves længere svartid på henvendelser. Dog leveres alle ordre inden jul. Vi undskylder på forhånd den langsomme besvarelse på kundehenvendelser. Dog vær’ opmærksom på at alle ordre leveres inden jul.


Hvis du ønsker at komme i kontakt med os,
så bedes du skrive en email til eller udfylde kontaktformularen nederst på siden kundeservice@julefolk.dk eller ring på +4536981465(Telefon tiden er lukket)


Du er altid velkommen til at hente din ordre på vores adresse. Det kræver forudgående aftale.